
ЗАРЕЖДАНЕ...
БДЖ малтретира пътниците си със студени вагони | ||||||
| ||||||
Искам да попитам ръководството на БДЖ докога буквално ще малтретира своите пътници със студени вагони. Днес на 14.12.2010г. реших да ползвам услугите на компанията като се качих в 19ч. и 12мин. на бързия влак от Кулата за София /влак № 5610 по данни на билета/. На пръв поглед вагоните са чисто нови, немски и изглеждат много уютно. След качването ми в първия от тях, до локомотива, влизайки в него не усетих да ме лъхне приятна топлина както очаквах. Напротив бях изненадан, във вагона нямаше абсолютно никакво отопление! Едно от длъжностните лица смутено ми обясни, че парното не може да се включи и затова е толкова студено. Посъветва ме да потърся някой друг вагон, но най-добре било да се преместя във втория, защото там парното работело най-силно. Аз го послушах, но преди това обходих всички вагони и установих, че освен във втория най-много в още един може да се пътува нормално. Все пак температурите бяха около нулата, а към Перник вече паднаха значително под нулата. Искам да попитам ръководството на БДЖ мисли ли, че това е нормално и докога ще продължава да малтретира по този начин своите пътници? Бел. ред. - Читателят е предоставил своите данни в редакцията на Blagoevgrad24.bg, ако някой от БДЖ се интересува ние сме готови да ги предоставим. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg