Ќовини

ино
 ултурни
Ћичности
ћузика
ћитьо  рика преподава математика и физика
јвтор: ≈кип Blagoevgrad24.bg 13:17 / 23.10.2019 оментари (7)92
"”чител съм в католическо училище в Ћондон от 8 години вече. ѕървоначално започнах като учител по физическо за три месеца на доброволни начала. ќт ръководството ме харесаха и аз останах за посто€нно. —лед това изкарах курсове и вече преподавам математика, физика и други нещаУ, сподел€ пред "Ѕългари€ ƒнесУ†ƒимитър ’оджев.†

ќт десет години той живее в јнгли€, там е свил гнездо с половинката си  амели€, с ко€то все още н€мат брак и деца, но двамата работ€т усилено и по двата въпроса.†

"’ората да не мисл€т, че като пуша скъпи кубински пури и пи€ марков ром и уиски, съм цъфнал и вързал. —ъвсем обикновен човек съм, който бачка на 100 местаУ, казва  рика.

“ой не щади усили€ и време, за да изкара необходимите за квартира, прехрана и нормален живот в Ћондон и пътувани€ средства.† рика преподава физическо на по-малките ученици, а хими€, физика, биологи€ и математика на децата от 7-и до 10-и клас.†

«а късмет  рика си намерил квартира съвсем близко до училището, където преподава. »ма собствена фитнес зала в школото за тренировки. “ой сподел€, че от сутрин рано до късно през ден€ е в училището. «аедно с ръководството на школото ’оджев е натоварен да следи и за реда и дисциплината на подрастващите.

¬ учителстването на ћитьо  рика н€ма нищо случайно, тъй като е от преподавателско семейство. ћайка му е учител по биологи€ и хими€ по време на престо€ им в јнгола, а д€до му по музика в родни€  азанлък.

«ареждане! ћол€, изчакайте ...
на 26.10.2019 г.

—тига сте за виждали и плюли. ¬ Ћондон е така. «ащо не. ўом си има мая и с езика е добре, прави това, което му се отдава и може най-добре.
на 26.10.2019 г.

≈  акво не сте доволни от Ѕългарската учебна система??? ўом крика преподава физика, биологи€ и тн. «начи скоро  обрата ще може да започне в н€кой университет.. Ќие тук си имаме н€какви обикновенни учени.. ћ
на 26.10.2019 г.

—игурно им преподава как да си прав€т анаболни коктейли и инжекции рЯША
на 24.10.2019 г.

„е и, математика, физика, биологи€, хими€ и т.н.Ќе  рик, а ћитьо  омпютрото тр€бва да му викат.
на 23.10.2019 г.

ѕреподава на кого?Ќа бавноразвиващи или в «оорогическата градина на маймуните?рЯШДрЯШДрЯШД
 оментарите са на публикуващите ги. Blagoevgrad24.bg не носи отговорност за съдържанието им! ¬сички коментиращи са се съгласили с ѕравилата за публикуване на коментари.
»«ѕ–ј“» Ќќ¬»Ќј
« Ќоември 2019 г. »
ср€
јктуални теми
«има 2019/2020 г.
Ќационален отбор на Ѕългари€ по волейбол
ѕирин във ¬тора лига, сезон 2019/2020
÷ветана ѕиронкова в —идни 2017 година
“ервел ѕулев в зала " олодрума" в ѕловдив
јбонамент
јбонирайте се за mail бюлетина ни !
јбонирайте се за наши€ e-mail и ще получавате на личната си поща информаци€ за случващото се в Ѕлагоевград и региона.
јнкета
ўе почивате ли идната зима?
ƒа, в Ѕългари€

«а контакти
«а реклама
ѕравила
Ѕлагоевградчани във facebook
©2009 - 2018 ћеди€ груп 24 ќќƒ. Blagoevgrad24.bg - ¬сички права запазени. — вс€ко отвар€не на страница от Blagoevgrad24.bg, се съглас€вате с ќбщите услови€ за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени). ¬ъзпроизвеждането на цели или части от текста или изображени€та става след изрично писмено разрешение на ћеди€ груп 24 ќќƒ. ћнени€та изразени във форумите и коментарите към статиите са собственост на авторите им и ћеди€ груп 24 ќќƒ не носи отговорност за т€х. ѕостав€нето на връзки към материали в Blagoevgrad24.bg е свободно. —айтът е разработен от ћеди€ груп 24 ќќƒ.
—татистика: