Кулинарно
Медиите ще бъдат представени и в Космоса! Кой ще е първият кореспондент?
Автор: Екип Blagoevgrad24.bg 16:55 / 17.11.2021Коментари (0)92
© Thinkstock
Агенция ТАСС първа от световните медии открива свое постоянно представителство на Международната космическа станция.

Първият кореспондент на ТАСС в орбита ще бъде космонавтът от Роскосмос Александър Мисуркин. Той ще разказва за живота и работата на станцията, а предаваните от него новини ще могат да се четат в информационните ресурси на агенцията. Снимките и видеоматериалите ще бъдат публикувани на сайта и на официалните ѝ страници в социалните мрежи.

Днес е подписан Меморандум за сътрудничество, който предвижда осъществяването на съвместния проект между ТАСС и Роскосмос.

Според генералния директор на ТАСС Сергей Михайлов, агенцията винаги се е стремила да бъде там, където се случват новините.

"По-рано се ограничавахме с нашата планета. ТАСС присъства във всички региони на Русия и в повече от 60 държави, а през следващите години броят им ще се увеличи. Решихме, че сега Космосът може да стане обект на нашата информационна експанзия и съм радостен, че сътрудничеството ни с държавната корпорация "Роскосмос" се осъществи толкова бързо и хармонично", каза генаралният директор на ТАСС Сергей Михайлов.

Михайлов подчерта, че очаква с нетърпение репортажите и впечатляващите кадри от орбита.

Директорът на "Роскосмос" Дмитрий Рогозин изрази увереност, че откриването на кореспондентски пункт на ТАСС на Международната космическа станция ще даде възможност повече хора да научат за постиженията на руската космонавтика, за работата на космонавтите в орбита, за научните експерименти, които се провеждат там, както и за спецификата на космическите полети.

Мисуркин ще излети в космоса на 8 декември с кораба "Союз МС-20" заедно с японския милиардер Юсаку Маезава и неговия бизнес партньор и филмов продуцент Йозо Хирано. Преди полетът от Байконур космонавтът ще получи удостоверение за специален кореспондент на ТАСС.

« Ноември 2021 г. »
Пирин в Първа лига, сезон 2021/2022
Грипна епидемия обхвана страната
ТВ и шоу сезон 2021/2022 г.
Жесток инцидент на АМ "Струма"!
Първа лига, сезон 2021-2022