
ЗАРЕЖДАНЕ...
"МЕТРО" 4-ри дни праща свойте клиенти за "зелен хайвер" с промоции | ||||||
| ||||||
С шокиращо ниски цени най-голямата немска търговска верига у нас "МЕТРО" преметна стотици благоевградчани и граждани от редица населени места в Югозапада, които окупираха паркинга и се заредиха на опашки още от 5.00 ч. сутринта вчера. Големите намаления, стигащи до 63%, се оказаха лов на "зелен хайвер" на клиентите, които изнервени започнаха да се блъскат, псуват и нервират в почивния си неделен ден. Докараните по около 30 бройки от 14-те намалени артикула бяха разграбени още преди да бъдат свалени от палетите. Най-измамени се оказаха хората, дошли от околните градове като Симитли и Дупница, някои бяха пристигнали дори от Сандански, Петрич, Банско и Разлог. Репортер на "Струма" отиде на място към 12.30 ч., когато "пазарът" вече бе приключил, но клиенти още псуваха, че са били подлъгани да дойдат и унесени от минавката, без да имат нужда, пълнеха с по нещо количките си, което е била и главната цел на "въдицата" на МЕТРО за лов на купувачи. Това е истинският трик на "МЕТРО", зарибяват първо да дойдеш за нещо, което вече го няма, и след като си дошъл, купуваш ненужни неща на високи цени, коментираха недоволни благоевградчани. От Нова година в "МЕТРО" клиентите се топят и затова трябва някак си да разкарат развалящите им се стоки. По-големи измамници не сме виждали, коментираха излъгани клиенти пред щанда с намалените барбекюта, които липсваха. Пристигнахме в 9.00 ч., но ни казаха да минем към 12.00 ч., тогава щели да пристигнат барбекютата. Дошли около 2-3 палети и свършили точно за 12 минути, ни обясниха служителите на "МЕТРО" в уречения час, нямали сме късмет. На въпрос на "Струма" защо са излъгали клиентите и не са се подготвили подобаващо за предполагаемото повишено търсене работниците не обясниха. Около 60 човека останали без уиски в ръка до щандовете за алкохол, където 2 бутилки "Джони Уокър" от 0.7 л бяха обявени на цена от 23.99 лв. По принцип това е цената за една бутилка от хранителните магазини на града, но когато идваш за определен артикул на промоция, а той го няма, си купуваш нещо на по-висока стойност. Вижте, всички сме излъгани, но пазаруваме, показаха стоките си с насмешка прекарали се клиенти. Това е втори хитър номер, с който "МЕТРО" прекарва клиентите си. Първият, както писа "Струма" по сигнал на читатели, беше финтът с надписа "ГОЛЯМО НАМАЛЕНИЕ" от цяла 1 стотинка на стока с изтичащ срок на годност още на следващия ден. Източник: в. "Струма" |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg