
ЗАРЕЖДАНЕ...
В защита на потребителя: Търговците плащат ремонта на дефектни стоки | ||||||
| ||||||
Увеличават се съответно и задълженията на продавачите. Те ще покриват транспортните разходи и хамалската работа за дефектни мебели, хладилници и телевизори. Ощетеният клиент може да претендира за възстановяване на парите, дадени за майстори, които той сам е извикал, за да отстранят дефекта. Същото важи и за услуги, като боядисване, слагане на плочки или нова дограма. Можем да си търсим правата и когато сме платили почивка чрез туроператор, но той промени условията. Можем да предявим претенции и при измамна реклама, лъжливи твърдения за лечебни свойства на продукти, печелене на фалшиви награди. Източник: btv |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg