
ЗАРЕЖДАНЕ...
Снежана Берова: България заема 26-о място в класацията за дълголетие | ||||||
| ||||||
"Статистиката сочи, че продължителността на живота в Европа ще се увеличи с 4,5 години до 2050 година, докато очакваната продължителност на здравословния живот ще нарасне само с 2,6 години, достигайки 67,4 години. Тази разлика между двете тенденции е един от основните фокуси на дискусията. Защото за всички ни е важно не просто продължителността на живота да се увеличава, а да се увеличава времето, което прекарваме в по-добро здраве.“ По думите й България заема 26-о място в класацията за дълголетие и 27-о място по отношение на индекса, който обобщава пълноценния живот от общо 30 изследвани държави. Експертът добави, че в тази връзка са насочени и усилията на банковата институция, който представлява: "За нас всичко касаещо многообразието, приобщаването и равнопоставеността, като се започне от началните стъпки на влизането на един човек в нашата организация до момента, в който напуска организацията, основен принцип, който се стремим да следваме, е свързан с равнопоставеността. В този смисъл и темата за обучение и темата за развитие целим да бъде максимално еднакво достъпна за всички хора, без значение от възраст и поколенчески различия.“ Една от програмите от обучителни инструменти на УниКредит е програмата "Мисия мъдрост“, ориентирана към служителите 50+ години, в която се предлага една обучителна пътека с фокус личностни умения, дигитални умения, но също така и с фокус здраве и благосъстояние. "Менторството е една от целите на нашата "Мисия мъдрост“. Особено много се радвам, че от пролетта на тази година колегите от Централна и Източна Европа на УниКредит предложиха менторска програма, което включва и т.нар. "reverse“ менторство. Важно е всеки ден ежедневно да правим съзнателни избор да се фокусираме върху нещата, които ни обединяват, след това и предизвикателствата и различията между поколенията се отработват по-лесно,“ обясни тя и добави, че създаването на равнопоставеност дава възможност на всеки да покаже и даде най-доброто от това, на което е способен. Снежана Берова сподели, че УниКредит Булбанк започва своята разяснителна комуникационна кампания под наслов "Банка по европейски стандарт“, с която цели да информира и подкрепи обществото в процеса на преминаване към еврото, като на официалния сайт на банката всеки може се разгледа секцията "Важно за еврото“ и да получи конкретни и ясни отговори на най-често задаваните въпроси във връзка с въвеждане на еврото. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg