
ЗАРЕЖДАНЕ...
Кампанията на бизнеса за чиста вода по морето стана повод за подигравки | ||||||
| ||||||
Кампанията идва на фона на опасенията, че токсични и други замърсяващи материали ще се влеят в Черно море след удара по язовирната стена "Нова Каховка" в Украйна, а това от своя страна, ще застраши летният сезон, страхуват се хотелиерите, предаде Euronews. Рекламата предизвика противоречи реакции в онлайн пространството. Някои потребители създаваха колажи и карикатури, осмивайки концепцията. От Сдружението на заведенията в България пък решиха да се пошегуват като публикуваха снимка-колаж на своя председател. Ричард Алибегов е с променена длъжност на "повелител“, а името му е променено на Нептун. Министърът на туризма също се включи в тенденцията и сподели снимка във Фейсбук профила си заедно от морето, явно опитвайки да увери туристите в чистотата на море. Организаторите уточниха, че кампанията официално стартира в четвъртък, а снимките са само призив към хотелиерите да се включат. |
Още по темата: | общо новини по темата: 1105 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/185 ] следващата страница |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg