
ЗАРЕЖДАНЕ...
Филип Аврамов: Kогато трябва да построим 5 километра магистрала, започват оправданията | ||||||
| ||||||
"Данните не идват от неофициални източници или "слухове“, а от самия Национален статистически институт и отчета за Републиканската пътна мрежа. Част от посочената сума обхваща и строителството на тунел "Железница“ – най-дългият тунел у нас – но дори с това уточнение, резултатът остава тревожен: само пет километра за една година", с тъга констатира той. В същото време България се изправя ежедневно пред редица инфраструктурни предизвикателства: - Хората прекарват часове в задръствания; - Спешните медицински екипи се борят не само с времето, но и с лошото състояние на пътищата; - Бизнесът буксува в забавени доставки и ограничен достъп – с буквална скорост от 40 км/ч. Пътното строителство, ключов двигател за икономика и развитие, у нас се оказва бавно, скъпо и обрасло с бюрокрация. Три фирми, три обществени поръчки и три години обяснения – така изглежда пътят до завършването на 5 километра автомагистрала. Аврамов, който известен с гражданската си позиция, коментира още: "Когато актьор трябва да научи 20 страници текст за два дни – той ги учи. А когато трябва да построим 5 километра магистрала – започват оправданията.“ Неговата публикация, която съчетава сарказъм с горчива истина, бързо набра популярност онлайн и отразява нарастващото обществено недоволство от липсата на ефективност в инфраструктурното развитие. "Колко струва едно чакане? Колко струва бездействието? – това не са само риторични въпроси, а реални измерения на загубите, които обществото понася всеки ден", завършва своя пост Аврамов. |
За контакти:
тел.: 0886 49 49 24
novini@blagoevgrad24.bg