Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Благоевград
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Бизнес
Други
Институции
Криминални
Общество
Емануел Тонев: LinkedIn не е само платформата на бизнеса на XXI век, а е много повече
Автор: Цоня Събчева 16:12 / 13.05.2025Коментари (0)151
© Фокус
LinkedIn е един от най-бързо развиващите се канали в социалните медии. Това не е само платформата на бизнеса на XXI век, а е много повече – това е място, където да разкажеш твоята история, истории както за успех, така и за провал. Това каза в предаването "50 причини повече“ на Радио "Фокус“ Емануел Тонев – специалист по дигитален маркетинг в LinkedIn и LinkedIn Certified Marketing Insider, автор на книгата "Как да изградите личен бранд, който да продава в LinkedIn“.

Брант-архитектурата разглежда човекът не като просто повърхност, не като неговата работа и професия, а по-скоро разглежда неговите лични истории. "В LinkedIn гледаме на хората отвъд това дали си продукт мениджър, продавач, HR в някоя компания, по-скоро гледаме какъв си ти в твоя личен живот, как ти се позиционираш в тази платформа,“ каза той и допълни, че за изграждането на добър профил в LinkedIn е необходимо просто човек да разкаже своята история.

"LinkedIn е нещо като огледало на самите. Нека показваме това, като ние сме в нашето ежедневие“.

Платформата е полезна както на младите хора, така и на зрелите професионалисти, като доброто представяне в един добре направен профил дава възможност да те забележат и да намериш работата, която наистина искаш, обясни маркетологът. "Започвайки от профилната снимка, това е първото нещо, което хората виждат. Профилната снимка, корицата и описанието под нея, самата визия на човека заема около 60% от пространството, и е изключително важно първото впечатление, което човек оставя у другите. От гледната точка на самата корица, тя трябва да бъде изчистена цветово от елементи, като може да съдържа основно послание, което човекът иска да предаде,“ даде няколко съвета Емануел Тонев, като според него поканите към други хора в платформата не трябва да се отправят безразборно, а да имат някаква цел.

Специалистът препоръча също, ако човек е в етап на търсене на нова работа, е добре да маркира така нареченият банер Open to Work, което дава знак на различните специалисти по подбор на персонал, че ти си склонен да се намериш работа в конкретните индустрии, в конкретните ниши, които те знаят много по-добре и много по-лесно могат да стигнат от потребителя на платформата.

"Все повече и повече по-зрялото поколение ползват LinkedIn. Хубавото на платформата е, че там аудиторията е една идея по-подбрана,“ посочи още той, като според маркетолога подборът става по естествен начин вероятно заради сложността на секциите й, което изисква сериозност и отговорност и към платформата, и към себе си.






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Актуални теми
Григор Димитров в турнири през 2025-а година
Кабинетът "Желязков"
Президентът внася в НС предложение за национален референдум за еврото
Античен град Хераклея Синтика разкрива още от тайните си
Газови доставки
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Благоевград и региона.
e-mail:
Анкета
Ще почивате ли идната зима?
Да, в България
Да, в чужбина
Не
Не съм решил/а още

РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 49 49 24

novini@blagoevgrad24.bg

За реклама:

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Статистика: